Sunday, August 17, 2014

2014 冰皮月餅(桂花綠豆蓉、綠茶味、芝麻味) Snow Skin Moon Cake 附食譜





月餅…第二繫
冰皮月餅

特式。。56
你地做,我懶冇做咁多種色
 photo qq126.gif


桂花綠豆蓉冰皮月餅
食譜



冰皮月餅皮材料 (成品450g)
糯米粉           40g
粘米粉           40g
低筋粉           20g
砂糖               30g
牛奶               200g
煉奶               4湯匙
植物油           4湯匙

冰皮月餅皮做法:
1.   將全部粉類混合拌勻備用
2.   將砂糖、牛奶、煉奶及植物油放進另一個盆內,拌勻至糖溶,將(1)加入,拌至無粉粒
3.   過篩,倒入已掃油淺碟內,放入已燒滾水鑊內,大火蒸約20分鐘至熟
4.   取出,放涼,帶手套將粉糰搓滑,如做多款顏色,此時可加入適量的食用色素、色粉或香油,搓勻後放入雪櫃冷藏1-2小時
5.   平均分割所需重量,滾圓


桂花綠豆餡材料 (成品927g)
桂花               10g
去皮綠豆      250g
鮮奶               200g
砂糖               80g
牛油切粒      125g

桂花綠豆餡做法:
1.   用清水浸綠豆及桂花4小時
2.   隔去水及()桂花,綠豆放碟內蒸熟
3.   放涼後用攪拌機打爛
4.   倒入易潔鍋,加牛油,不停炒動

5.   分次加入鮮奶及砂糖
6.   煮至完全融合綠豆蓉內至杰身濃稠,放涼


7.   平均分割所需重量,滾圓

芝麻味:綠豆蓉 + 芝麻粉8-10g
綠茶味:綠豆蓉 + 綠茶粉5g
朱古力味:綠豆蓉 + 朱古力漿40g

組合:
手粉:糕粉適量(買現成糕粉或將糯米粉炒熟)

1.   模具沾上糕粉,將多餘的倒出
2.   取一粒餅皮,輾薄,包入綠豆餡,收口捏緊
3.   放入模具,壓出月餅形狀,如有需要,掃走月餅上多餘的糕粉
4.   全部做好後,放廚房紙在月餅面,再封保鮮紙,廚房紙用來吸去倒汗水的


*因應所用模具的尺寸,及要做的個數,計算月餅皮及餡料所需的重量,而將食譜內份量作出加減





6 comments:

  1. 嘩!好靚,顏色好嬌艶呀,我舊年整過,D"米飯班主"唔like,話D顏色太多,所以今年唔整喇,嚟您度食一個,可以嗎?(*0*)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 請隨便!
      哈哈~~我都係照例整一次,都係唔多 like 色素,冰皮我都係麻麻,鍾意傳統蓮蓉,已經炒左蓮蓉,過幾日就整得

      Delete
  2. 我都炒咗紅豆餡,睇吓幾時開工先得 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都想整紅豆餡做傳統月餅呀,你可唔可以都我點炒呀??

      Delete
  3. 請問不同色要如何放才現出心或花紋.我已買了相同模.謝謝

    ReplyDelete
    Replies
    1. 只要先將顏色麵糰壓上要放置的花樣上,可以每處不同顏色,但這個就要手藝,我未有時間試,最後好似平時做法一樣,將包好的月餅放入模內壓出來就可以

      Delete