Friday, August 30, 2013

Japanese Chocolate Cheesecake 日式朱古力芝士蛋糕(附食譜)


不做不做迫住做

正在處理其他事。搞到一頭煙之際
雅虎 blog 又話要收皮
真係煩上加煩

呢篇冇打算 post。而家要拎出嚟做實驗

個爐立抹到立令~梗係要整個 cake 剪綵


超市見到呢種 cream cheese 朱古力味


快靚正~梗係 cheese cake

日式朱古力芝士蛋糕

食譜


材料:

雞蛋白4隻,砂糖95g,檸檬汁1/2茶匙,忌廉芝士200g,鮮奶125g,無鹽牛油45g,低筋粉25g,粟粉15g,雞蛋黃4



做法:

1. 預熱焗爐170C,忌廉芝士室溫放軟30分鐘,低筋粉及粟粉混合

2. 雞蛋白加入檸檬汁打至粗泡泡,加入1/3砂糖,打至細泡泡,加入餘下的一半砂糖,繼打至幼滑泡泡,加入餘下的砂糖,打至濕性發泡備用




3.  將忌廉芝士,鮮奶及牛油同放入一盆內,隔熱水用中火煮,一邊煮一邊攪拌至全部材料溶化攪拌均勻,然後熄火
4. 芝士糊放涼約5分鐘後篩入已混合好的低筋粉及粟粉,用手動打蛋器拌勻
5. 將雞蛋黃逐隻加入,拌勻
6. 將蛋白霜分3次加入,輕手拌勻
7. 倒入蛋糕模內,再放入較大的焗盤內,倒入熱水於焗盤內至蛋糕模的1/4高度
8. 放進已預熱170C焗爐,焗20分鐘後,轉150C,同時打開爐門5分鐘,然後將爐門關上,繼續焗50分鐘
9. 在最後的50分鐘中途,將整個焗盤取出,倒入一量杯凍水(如盤內仍然有大量水就要先倒掉部份水份,太多水蛋糕模會浮動)
10. 焗好的蛋糕可以掃上果醬水就靚靚(黃梅果醬加少許熱水拌勻)



易主。有心。冇力



21 comments:

  1. hi我是mei呀!
    如何才可以做到你這樣的setting呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我噚晚都搞左成晚,而家仲執緊研究緊
      唔係好記得開頭係點開始, 見到 create new blog, 揀 template, background, blog 右上角 click design, click layout, 入面有得俾你加左右2邊嗰啲野....先消化吓先

      Delete
  2. 你好快手呀! 我仲未搞得掂個Setting呀!
    香港唔知幾時會有呢隻朱古力味呢!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我噚晚搞左成晚啦,而家仲摸索緊,都唔係好明
      其實仲有士多啤梨味

      Delete
  3. 好正堝.
    又在此相聚,還在摸索中呢,唔多識用.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀我地又相聚,好似失散左咁,冇計啦又要重頭學過,慢慢摸,可能當中發掘出趣味,希望阿虎醒啲幫我地搬得好好睇睇唔使我地煩

      Delete
  4. 你既cheese cake 永遠都咁靚既~

    ReplyDelete
  5. 點整呀?!
    我想搬咖啡貓都唔得.
    個出版面咁細嫁

    ReplyDelete
    Replies
    1. 搞到而家2:56am, "關於自己"張相係出返google account嗰張,如果要用返咖啡貓就要去返google account改左先得,係咪好細,啲位要慢慢set

      Delete
    2. 我當然好想用番old相啦,貓樣看了6年.
      不過,唔識呀.......

      Delete
    3. 將呢張相轉old嗰張先??係咪咁呢

      Delete
  6. 師傅:我係Jenny呀,我搬去http://helenccy.blogspot.hk/用咗中文名小月呀,好慘呀,搬到頭痛,又唔識,D仔又唔得閒幫我,好彩依家揾到您地幾位呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我邊係師傅,咪玩我呢
      我冇搬呀,過2日睇吓隻虎係咪識幫我地搬,廢事到時重疊左,佢話2號開放俾我我download, 過幾日先搞啦

      Delete
  7. Replies
    1. 係呀,我唔去得邊度,你又忙整月餅呀??

      Delete
  8. 我是斧頭E, 而家又搬家, 又想整Cake,唔知做得邊樣.
    點樣試個cake熟未? 你個蛋糕好軟熟哦

    ReplyDelete
    Replies
    1. 睇係英文名估到係你,用支竹籤插入去抽出嚟冇漿黐住就係熟,但我通常再焗多5分鐘穩陣啲,其實呢個cake唔係cotton棉花蛋糕的鬆感,雪凍左濕潤軟綿,你都嚟參與,搬新居先,再整cake, 得閒先慢慢佈置新居

      Delete
  9. 太好啦!又見番你地,仲有靚靚蛋糕食添!

    ReplyDelete
  10. HI,,我想請教你..點解我焗親日式芝士蛋糕,焗完都好大陣蛋味>_<係咪正常咖?

    ReplyDelete