Tuesday, July 11, 2017

芒果布甸 Mango Pudding (附食譜)




見到就想買,不買不快樂



因為
在我這個城市來說,這個牌子…又甜又好食


分享了幾個給朋友後
用了2個做涼粉雪糕冰後

還剩下一大箱…唯有
大開殺戒


找來在家常備的材料…做了
好好味的…芒果布甸



布甸食譜
材料:
芒果肉450g,砂60g,魚膠粉15g,水75g,淡奶(花奶) 200g,牛奶100g,芒果粒150g



做法:
1.     魚膠粉和水混合拌勻,座熱水至魚膠液溶變透明,備用
2.     芒果肉加入砂,用攪拌機打成茸

3.     加入淡奶及牛奶,拌勻


4.     加入魚膠液,加入芒果粒,拌勻,倒入杯子
吃時伴以花奶或其他水果更好味




還剩下3


取芒果肉可以用杯做或者同一孤度的飯勺



而家的芒果核可以這麼薄



8 comments:

  1. 芒果布甸我鍾意呀!謝謝食譜。貓貓好可愛噢!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唔使客氣,我懶呀做啲最簡單的,還有一隻貓瞄冇出鏡...哈哈

      Delete
  2. Replies
    1. 小月, 你冇寫 blog?? 我入唔到去嘅??

      Delete
    2. 唔知呀, 我禁入去就咁顯示:

      Profile Not Available

      The Blogger Profile you requested cannot be displayed. Many Blogger users have not yet elected to publicly share their Profile.

      If you're a Blogger user, we encourage you to enable access to your Profile.

      Delete
    3. https://helenccy.blogspot.hk/哈哈!我電腦白痴咖,所以都唔知點解會咁,如果咁樣,會否入到呢?

      Delete