Tuesday, July 29, 2014

香蕉戚風蛋糕(粘米粉) Banana Chiffon Cake (附食譜)




粘米粉   rice flour


我住的地方多數用這隻牌子的,並沒有…祥和

今天試用粘米粉做蛋糕
可能你們試過。。我是第一次

粘米粉香蕉戚風蛋糕。。。質感良好

試做多幾個蛋糕後才下判斷





食譜
香蕉戚風蛋糕
7吋戚風模一個


材料:
雞蛋白                       110g
砂糖                            55g
雞蛋黃                       40g
清水                            20g
植物油                       40g
香蕉茸                       120g
粘米粉                       55g

做法:
1.   預熱焗爐180°C
2.   將蛋白用電動打蛋器打至粗泡泡後加入1/3砂糖,繼續打至幼滑泡泡後再加入餘下的一半砂糖,再打至出現紋路時加入餘下的砂糖,繼續打至硬性發泡成蛋糕霜
3.   將蛋黃、水、香蕉茸打至有黏性,加入植物油,用膠刮拌勻
4.   加入粘米粉,輕手拌勻至無粉粒
5.   1/3蛋白霜加入蛋黃糊內,拌勻,再加入餘下的蛋白霜,混合拌勻蛋白霜至不見
6.   倒入戚風模中,放進焗爐,焗至熟透,約40分鐘
7.   戚風蛋糕出爐後,倒扣放涼,靜置鬆弛一天較好,食用前才脫模


*這食譜的份量做出2/3模具的高度,如喜歡蛋糕再高一點或多人食用的可加份量
*少人食用的不宜做太多,因為香蕉室溫下儲存時間很短




8 comments:

  1. 又有新產品,好特別喎,我有包李祥和係過年整糕剩低,等我都試吓先,謝謝您的分享。
    您個糕模好特別呀,有三隻腳,咁咪唔使另外揾架倒扣囉,不過,香港好似唔覺有得賣喎。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 試吓~都唔錯,其實係一樣,香港都有呢隻牌子,不過唔知有冇呢個模,但我覺得隻腳太矮,我通常將佢2隻腳掂枱,咁1隻腳唔貼就蛋糕距離枱高一點,因為離枱太近水氣散得冇咁好個蛋糕會好濕

      Delete
  2. 米粉整餅, 點攪都唔怕起筋, 鬆軟鬆軟 :)

    ReplyDelete
  3. 我係到搵唔到7吋模...用緊啲係上次返去買啲
    妳覺得同用餅粉有咩唔同ar?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 第一次用粘米粉做蛋糕,口庛一樣,下次試做其他,我個模係 Wilton 7" 係 Amazon 買的,好奇怪門市係唔會有呢個 size,邊有鬼佬做咁細

      Delete
  4. 粘米粉做蛋糕,好鬆軟咁喎! 多謝分享呀!

    ReplyDelete