Sunday, September 1, 2013

大 project ~ 2014 京阪神賞櫻之旅 2014 Kyoto Osaka Kobe sakura tour


置身於櫻花樹下,被落下的朵朵櫻花打在身面上面上。。。好正


第二次日本自由行,日本的鐵路選擇多的是。。。



今次的行程編排靠哂你啦




當我收到呢本書時。。。cheap cheap
以前出版的無論紙質和色彩都很美,。。。點解呢

明白了。。。明白了。。。要減磅
紙質薄了,書就輕了,行李減磅,人就安心,血拼多了

艱巨的希望工程,俾yahooblog事件打亂陣子
暫時寫下這2篇當作新居入伙壓陣

好啦~~希望工程又要繼續展開


~~希望各方京阪神自由行達人有幸路過…請指點一下~~



14 comments:

  1. 咁快就計劃定明年日本行程, 有第一次的經驗, 第二次就應該駕輕就熟,

    ReplyDelete
    Replies
    1. 梗係唔係啦,上次去東京,交通上易好多,京阪神好的交通好複雜,睇到頭痛,你知一晚睇唔到咁多,一拎起本書就想瞓

      Delete
  2. 如果想慳時間,就選擇坐JR方便好多!
    賞櫻好開心呢!

    ReplyDelete
  3. 我個仔11月24日去, 等我幫你收下料...........

    ReplyDelete
  4. 大阪城下就一大片睇啦...沿河邊行, 好多當地人係樹下野餐.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,前年去過東京又係睇櫻花,原來關西交通仲複雜過東京,睇到我一頭霧水

      Delete
  5. 我都有打算明年四月去日本,行程和你一樣呢!遲些先搵資料,住宿可去airbnb睇睇,多一個參考。

    ReplyDelete
  6. 我都搬左新blog lu!^_^
    http://keroppislife.blogspot.hk/
    多多指教!

    ReplyDelete