Tuesday, September 3, 2013

2013 Crispy Custard Moon Cake 脆皮奶皇月餅(附食譜)



唔 寫 又 寫

Yahoo 只與 Xuite平台合作。。就可以輕鬆搬家到這裡
如果用其他平台。。就要自食其力

唔 做 又 做
忙中都要抽空試練。。一年長乜都唔記得哂
既然做了,相又影了
搬少一篇得一篇
從新再寫這份食譜

Crispy Custard Moon Cake 脆皮奶皇月餅






食譜 - 可做8@63g



餅皮材料
有鹽牛油50g、糖霜30g、低筋粉80g、吉士粉8g、奶粉12g、全蛋液10g

餅皮做法
1. 牛油及糖霜放入盤內,用手拌勻

2. 加入已混合的粉類(低筋粉、吉士粉、奶粉),用指尖捽成麵包糠狀

3. 加入蛋液,輕手壓成粉糰,用保鮮紙包起,放入雪櫃冷藏30分鐘



奶皇餡材料
A. 全蛋液25g、蛋黃1隻、砂糖30g
B. 吉士粉25g、奶粉30g、椰奶(漿)37ml
C. 椰奶(漿)37ml、淡忌廉40ml、砂糖15g、無鹽牛油25g

奶皇餡做法
1. AB材料分別拌勻,及兩者混合拌勻


2. C材料用細火煮至牛油溶解及微煙冒起,邊煮邊攪拌,倒入步驟1.混合物,拌勻

3. 倒回煲內用中火煮至稠身(可以黏成一團)

4. 用保鮮紙包起放涼後放入雪櫃冷藏30分鐘


5. 用時從雪櫃取出,搓滑


其他材料

鹹蛋黃4個、玫瑰露酒1/2茶匙
(將玫瑰露酒灑上鹹蛋黃上,放入焗爐,以150C8分鐘,放涼後每個切開一半備用)

掃面蛋液
全蛋液10g、蛋黃1(全部混合)

掃面糖水(1:1份量)
砂糖10g、水10g(全部混合)

組合
用具:63g月餅模一個

1. 將餅皮平均分割成8等份,搓圓
2. 將奶皇餡平均分割成8等份,加入一份鹹蛋黃,搓圓

3. 將一份粉糰放入底面2層保鮮紙中間,用麵棍擀薄,包入餡料

4. 放入已撲有手粉的月餅模內,按平,將模倒轉放在已舖有烘焙紙或膠蓆焗盤上,按壓實定5秒,提起模具把手,再將月餅推出

5. 放入雪櫃30分鐘,使月餅形狀結實一點
6. 平均地噴少許水在餅面上
7. 加多一個焗盤在底,放入已預熱250C焗爐中層,焗3分鐘
8. 取出,掃上2次蛋液,再放入爐,爐火調低至220C,焗5分鐘
9. 將焗盤掉轉方向,調低爐火至180C, 再多焗7分鐘至金黃色
10. 出爐後掃上糖水,放涼,放入密封盒儲存


呢個外星人去左邊呢???



71 comments:

  1. 你的新居真係好正,
    唔客氣,食個月餅先,好yummy呀!

    ReplyDelete
  2. Wow....我終於可以留到言喇
    我想問old居的網誌會再出現在新blog嗎?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 要逐篇搬過嚟呀,唔知夠唔夠時間,我真係要搞日本行程

      Delete
    2. 係咪逐篇 (覆印和貼上)呀,我試過唔得呀

      Delete
    3. 係呀要逐篇,因為我唔識用 download返嚟啲資料post返上去,呢啲要專業人任先識做

      你試吓點樣唔得呀?因為我第一篇的食譜都係 copy and paste入去, 你要去 yahoo 搵返想要copy嗰篇,入去 edit 模式 copy,再paste落新blog, 有機會字的底色係白色,所以我新blog寫未地方係白色,所以你地睇唔到

      如果係相片,最好將yahoo blog上的相先download入自己電腦先,再upload上新blog

      Delete
    4. 謝謝您呀,我再試吓先,之前我係就咁copy,paste落新blog,一陣間就唔見咗

      Delete
    5. 我昨日學您整咗月餅,個個話好食,不過,D花紋化哂,又有裂紋,我已經第一輪用2000c,第二輪用180c,最後用160c,會唔會太低呢?最後要焗多成10分鐘先金黄色,我擺咗上blog,您得閒去睇吓,比D意見喇,謝謝您。

      Delete
    6. 將掃上的蛋液刮刮刮剩得好少先搽上去,不能太多,如果見到有蛋液落左喺花紋的坑度就叫做唔得係太多,咁焗出嚟化哂,以一次搽一個搽一次為準則,全部搽完哂等第一個乾哂先搽第二次

      或者焗時改變一吓用220C焗5分鐘, 190C5分鐘,喺最後一,二分鐘搽糖水拎入去焗,希望可以快啲上色,時間縮短左冇咁爆,但出爐後會埋返少少口,因為我個爐又係好難上色,我有時見佢開始爆情願佢唔多好金黃都拎出嚟算, 你再試吓, 或者碎蛋加入餡,咁唔使為左個蛋熟而要長時間,只理個皮,因為一焗埋就會爆

      Delete
    7. 哈哈!一定係搽疍液出問題了,因為我都掃得幾厚,我仲以為咁樣冇咁易有裂紋ma,至於疍黃我今次都係搓碎加入D奶皇度架,我覺得咁好味D咖,我會再整過的,謝謝您的指導。

      Delete
    8. 唔使客氣,大家研究研究....因為掃太多,蛋液都浸哂啲坑填平哂

      Delete
    9. HI, 好靚的月餅呀!...有個方法可唔使續篇搬過來喎!

      Delete
    10. 有咩方法呀教吓我,我好頭痛又忙到死死吓

      Delete
  3. 我搞到頭都暈
    衰咩都唔知,
    點解我的新居咁樣衰嫁.

    ReplyDelete
  4. 我試咗你個食譜呀! 但就焗到爆裂囉, 激死!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咁唔好用咁高火,試220C > 200C > 最後170C 焗3-5分鐘好啦,我都有少少爆,涼一陣就會埋返少少口

      Delete
  5. 我搬0左去 http://alankathy.blogspot.hk/ 記住去個度 message 我,等我可以 connect 返你,keep in touch

    ReplyDelete
  6. 你個blog好靚, d相大大張, 我果d變細左, 字行間又隔到好遠, 我整到一頭煙.
    你整嘅好餅好美味咁呢.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 可以整大啲架,當你加左張相後喺張相位置click 1吓就會出左一條bar, 俾你set張相大小左右中間,我啲相set 左x-large, 你試吓

      Delete
    2. 唔使客氣,大家仲摸索緊新 blog

      Delete
  7. 靚blog,靚餅...正
    hey.妳最決定點樣過返啲嘢呀

    ReplyDelete
  8. http://crazcats.blogspot.com/2013/09/blogger.html
    如何將舊文搬到Blogger?  Ms A在網上揾到以下資料,用過都OK現在同大家分享
    入去看看

    ReplyDelete
  9. 攪左成個下午先知DD, 唉, 有排適應呀.
    好靚呀, 黎你到食返夠本先.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 請隨便啦...我都係得閒執啲得閒又執啲,又要趕住整月餅,有排煩

      Delete
  10. Replies
    1. 歡迎歡迎~~等得斟杯茶款待貴賓先,最衰乜得公仔都冇得玩

      Delete
  11. 等我又試吓你個食譜先,我見你個奶黃唔係用蒸既,咁就唔怕太老啦...
    我整到搬家呀,其實都幾容易,唔洗十分鐘就搬到晒,連相都搬到架,我個Blog有教,你得閒過尼睇下 ^_^ http://mycakecats.blogspot.hk/2013/09/blog-post_5.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都唔知添,蒸係會老左,味道冇咁好???
      唔該哂你呀,你好叻叻,我仲好頭痛唔知點算好

      Delete
  12. 我個新竇http://fungtang1505.blogspot.de/

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我去左你新居啦,我最近都又煩又忙,未有時間睇點搬家

      Delete
  13. 月餅又出爐啦,你使唔使等佢回油2,3日呢..係咪一定要架?
    旅遊愉快!

    ReplyDelete
  14. 好掛住你呀!
    我搬左去呢度先啱呀~http://terrymabonnie.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. 多謝妳的食譜!我今天做了二十四個。非常好味!!:)Thank you so much ^_^

    ReplyDelete
  16. 嘩, 見到都好想食........
    雖然我咩都唔識, 但都好想買個焗爐返屋企整下野食呀~~~~~

    ReplyDelete
  17. 月餅好靚呀!我冇整到,食番個先!
    我都搬左新居喇,得閒黎探我呀!

    ReplyDelete
  18. 雖然我停寫網誌但會繼續嚟探你!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝你呀,我都開始懶寫blog,希望重拾我的懶惰

      Delete
  19. 您好,第一次来到您家,很开心看到你的分享。谢谢你。
    这个食谱就让我记录起来吧!明年才作了。 :)

    祝福你,中秋节快乐。

    ReplyDelete
  20. 我都有試呢個食譜呀!真係唔錯,好多謝你既分享,祝你中秋節快樂!

    ReplyDelete
  21. Hello! 好耐無現身, 你好嗎? :) 我終於去完旅行開始回魂嘞! 仲未得閒搬Blog, 不過見個個都開Blogspot, 我又開番個跟大圍啦, 暫時仲係空殼一個, 要慢慢螞蟻搬家啦...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我唔搬啦,有新野先upload,啲舊野有啲都改過,仲沿用的可能再做再post新的

      Delete
  22. 好開心呀!我揾到你啦!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我懶左幾個月,仲未歸位,你幫我作吓法...哈哈

      Delete
  23. wow超勁,其實我想問有沒有南瓜餅ge食譜ah?我個fd想整

    ReplyDelete
  24. Connie 你好!

    SeeWide特搜網是一個全新互動生活分享平台
    收集所有講玩、講食、講遊樂、講扮靚等文章,讓你和不同會員互動

    更設「稿費」制度,文章獲得本地瀏覽量,即可兌換稿費!

    迎新推廣,每100本地瀏覽量,可獲高達HK$1稿費,
    詳情可參閱:http://www.seewide.com/space.php?do=help&essay_id=22#001

    同時,只要你有Yahoo! Blog備份檔,你可把它電郵給我們
    匯入後,更可獲得現金券作即時獎賞!
    詳情可參閱:http://www.seewide.com/space-article-id-4103.html

    為慶祝SeeWide新登場,現時更有各式各樣迎新優惠,大派現金券!

    你有興趣嗎? 不妨到此一遊,一同分享生活經歷吧!
    http://www.seewide.com

    ReplyDelete
  25. 終於搵翻你喇,我的新家http://emilychoy.blogspot.sg

    ReplyDelete
  26. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete